زندگی بهتر

ترویج سبک زندگی بهتر

دام‌های نامحسوس در دنیای مجازی

ظهور و بروز برخی ناهنجاری ها و بزه کاری ها در فضای مجازی همچون هتک حیثیت افراد،انتشار تصاویر خصوص ،اخاذی و ... تنها نمونه ای از چالش ها و معضلات دنیای مجازی به شمار می رود که بعضا به چون حاشیه های پر رنگ تر از متن برجسته می‌شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زندگی بهتر

کتاب «کدام انتظار؛ انقلابی یا انحرافی؟!» منتشر شد.

کتاب «کدام انتظار؛ انتظار انقلابی یا انحرافی؟!» دومین جلد از مجموعه «سبک زندگی انقلابی» است که به قلم محمدصادق شهبازی از سوی دفتر نشر معارف راهی بازار نشر شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زندگی بهتر

توصیه‌های اخلاقی حجت‌الاسلام دهنوی به زوجین/آسایش بدون آرامش خوشبختی نمی‌آورد

حجت‌الاسلام دهنوی از مشاوران مذهبی خانواده معتقد است اگر دنیا را به لحاظ مادی به پای همسرتان بریزید و به او آسایش بدهید ولی آرامش را از او دریغ کنید، او احساس خوشبختی نمی‌کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زندگی بهتر

پوستر/پنج نشانه مؤمن

بیان نشانه‌های مؤمن در کلام مرحوم آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی(ره)

مشاهده و دریافت در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
زندگی بهتر

بیست و هشتم مهرماه آغاز دور جدید درس اخلاق آیت‌الله مصباح یزدی(دامت برکاته)

یک قدم که براى تحصیل علم برمى‌دارید، یک قدم هم براى تحصیل اخلاق خوب و تهذیب بردارید. (امام خمینی ـ ‌قدس سره‌ـ) از تاریخ بیست‌وهشتم مهرماه دور جدید درس اخلاق حضرت آیت‌الله مصباح یزدی ‌ـ دامت برکاته‌ـ از سر گرفته خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
زندگی بهتر

علی مصطفی‌پور، لیلا یزدان‌پناه/ بررسی عوامل اجتماعی گرایش به مصرف تنباکو با تأکید بر سبک زندگی

هدف مقالۀ حاضر، بررسی میزان گرایش شهروندان بوکانی به مصرف تنباکو در سه بعد شناختی، عاطفی و رفتاری و عوامل اجتماعی مؤثر بر آن است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
زندگی بهتر

«بچه‌های عاشورا» به کتابفروشی‌ها رسیدند

پنج هزار نسخه از کتاب «بچه های عاشورا» اثر طاهره ایبد به عنوان یکی از کتاب‌های منتخب در پویش کتابخوانی «روشنا» وارد بازار کتاب شده است.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
زندگی بهتر

رمز پیروزی امام حسین علیه السلام و رسیدن به اهداف خود

أبی عبدالله الحسین علیه السلام اهدافی را که در بیانات خود از ابتدای حرکتشان تا گودی قتلگاه بیان داشتند، این نکته را به ما می فهماند که حسین علیه السلام کسی است که همه‌ی ظرفیّت خود را وقف اجرای مأموریّت خدا کرده است. در همراهی حضرت، عدّه‌ای تا کربلا رسالت داشتند، عدّه‌ای از کربلا به بعد. بازماندگان کربلا، یک گروه و شبکه‌ی منسجم تبلیغی بودند، که وظیفه داشتند اهداف قیام خونین حضرت را به گوش عالمیان برسانند و راه و نهضت حسینی را ادامه دهند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
زندگی بهتر